رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تبریک و تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از منافع ملی جمهوری اسلامی ایران، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری و پشتیبانی دیگر نیروهای مسلح بار دیگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان اثبات کرد. رشتکده،  دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تبریک و تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از منافع ملی جمهوری اسلامی ایران، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری و پشتیبانی دیگر نیروهای مسلح بار دیگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان اثبات کرد.

رشتکده،  دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در نشست مشترک با هیئت‌رئیسه دانشگاه در سالن اجلاس حوزه ریاست با تبریک و تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از منافع ملی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری و پشتیبانی دیگر نیروهای مسلح بار دیگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان اثبات کرد.

وی با اشاره به ضعف و ناتوانی رژیم موقت صهیونیستی و اشغالگر فلسطین، افزود: رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی نه‌تنها موفق به نابودی حماس و آزادی اسرا نشده بلکه جواب دندان‌شکنی از جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از حمایت‌های مدافعان سلامت از جبهه مقاومت تقدیر کرد و گفت: موجی از خوشحالی به جهت اقدام غیورانه دلاورمردان ایرانی در تنبیه متجاوز صهیونیستی در مدافعان سلامت به راه افتاده که نشان‌دهنده اوج وحدت و دل‌بستگی ایرانیان در دفاع از ارزش‌ها و میهن اسلامی است.

دکتر آشوبی، موشک‌باران و حمله پهبادی جمهوری اسلامی به مواضع رژیم موقت و جعلی صهیونیستی را در تاریخ بی‌سابقه توصیف کرد و گفت: بلعیدن رژیم موقت و جعلی صهیونیست با تمام حمایت‌های عبری و غربی برای ایرانیان که پیشینه‌ای دیرینه در امپراتوری بر جهانیان دارند، کار سختی نیست.