نشست تجلیل از کارکنان حوزه منابع انسانی دانشگاه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، برگزار شد. رشتکده،   به مناسبت روز منابع انسانی، نشست تجلیل از کارکنان حوزه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر مصطفی گل شکن – معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از کارکنان […]

نشست تجلیل از کارکنان حوزه منابع انسانی دانشگاه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، برگزار شد.

رشتکده،   به مناسبت روز منابع انسانی، نشست تجلیل از کارکنان حوزه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر مصطفی گل شکن – معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از کارکنان حوزه منابع انسانی و توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه، در سالن اجلاس ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این نشست، دکتر مصطفی گل‌شکن – معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، ضمن تبریک فرارسیدن روز منابع انسانی، اظهار داشت: ساماندهی و توانمندسازی منابع انسانی و بهبود خدمات رفاهی پرسنل دانشگاه از اهداف مهم و مورد توجه ما در دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش در میان کارکنان، گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات در سازمان‌های موفق در دنیا مبحث آموزش است و باید،  بیش از پیش در فرآیند اداری ما، مطالعه برنامه ریزیو آموزش حین خدمت مورد توجه قرار گیرد.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به جامعه ۱۸ هزار نفره کارکنان دانشگاه، گفت: از روز نخست ورود تیم مدیریتی جدید در معاونت توسعه، ساماندهی،  توانمندسازی منابع انسانی و بهبود خدمات رفاهی پرسنل دانشگاه از اهداف مهم و مورد توجه ما در دانشگاه علوم پزشکی گیلان بوده است و امروزه خدا را شاکریم که با همکاری و همیاری شما عزیزان در شاخص های ارائه شده از سوی وزارت بهداشت به شکل قابل توجهی ارتقاء رتبه داشته باشیم و در برخی موارد جزو اولین ها در بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور باشیم.
در ادامه این نشست، مدیران منابع انسانی دانشگاه و توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه نیز ضمن تبریک این روز به تمامی کارکنان این حوزه در دانشگاه علوم پزشکی،  ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این حوزه به پاس تلاش آنها برای ارائه برنامه های راهبردی و نوین در راستای ارتقاء جایگاه دانشگاه تاکید کردند.
در پایان این مراسم ،مدیران و کارشناسان  به بیان مشکلات، چالش ها و نقطه نظرات خود در حوزه های مختلف پرداختند.