سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آمادگی این دانشگاه در جهت رفع نیازمندی‌های گروه ارولوژی خبر داد و گفت: همه عزم دانشگاه برای پیشرفت گروه‌های تخصصی، جزم است . رشتکده،  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وبدا)، دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در نشست مشترک با […]

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آمادگی این دانشگاه در جهت رفع نیازمندی‌های گروه ارولوژی خبر داد و گفت: همه عزم دانشگاه برای پیشرفت گروه‌های تخصصی، جزم است .

رشتکده،  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وبدا)، دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در نشست مشترک با جمعی از اعضای هیئت‌علمی گروه اورولوژی اظهار کرد: کمبود فضای فیزیکی یکی از چالش‌های اساسی برای همه گروه‌های تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به فعالیت مطلوب گروه اورولوژی در مرکز آموزشی درمانی رازی رشت، گفت: خوشبختانه گروه اورولوژی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم‌تراز با بخش خصوصی در حال ارائه خدمات به بیماران است و مردم رضایت دارند.
دکتر بالو از خرد جمعی در تصمیم‌گیری‌های نظام سلامت در گیلان خبر داد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گروه‌های تخصصی، محور تصمیم‌گیری هستند و با تشکیل کمیته‌های تخصصی و پیگیری توسط دانشگاه، نیازمندی‌ها و دغدغه‌های موجود رفع می‌شود.
وی همچنین ارتقای رشته‌های مرتبط با اورولوژی و استفاده از پزشکان زن در این گروه را از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست و این اقدام را موجب ارتقای بخش و گسیل امکانات و تجهیزات در آن برشمرد.
دکتر بالو همچنین از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر رفع نیازمندی‌های گروه اورولوژی به نفع نظام آموزشی و درمانی  جهت ارایه خدمات مطلوب به مردم، خبر داد و گفت: همه عزم دانشگاه برای پیشرفت گروه‌های تخصصی جزم  شده است.
گفتنی است در این نشست، اعضای هیئت‌علمی گروه اورولوژی نیز ، ضمن تبریک انتصاب دکتر بالو به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان و تبیین استعداد و ظرفیت‌های علمی، درمانی و تحقیقاتی گروه اورولوژی، توسعه تجهیزات به‌روز در بخش، ارتقای رشته‌ها در این گروه و ایجاد فضا و منابع لازم جهت توسعه پژوهش را خواستار شدند.