رشتکده،  سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تمرکز زدایی و افزایش اختیارات به واحدهای بیمارستانی را رویکرد جدید این معاونت به جهت افزایش نظارت‌ها , عنوان کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، نشست دکتر مصطفی گل شکن- سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه […]

رشتکده،  سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تمرکز زدایی و افزایش اختیارات به واحدهای بیمارستانی را رویکرد جدید این معاونت به جهت افزایش نظارت‌ها , عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، نشست دکتر مصطفی گل شکن- سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مدیران مراکز آموزشی درمانی و مدیران بیمارستان های استان، در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه به جهت تبیین رویکرد این معاونت در دوره جدید، برگزار شد.
 دکتر گل شکن در ابتدای این نشست، با اشاره به روند پیگیری های صورت گرفته در خصوص مشکلات مطرح شده از سوی مدیران ، اظهار کرد: برای پیشبرد اهداف ، لازم است رویکرد مدیریتی  که تمرکز تمامی فعالیت های بزرگ و کوچک بر روی این معاونت است تغییر یافته و تمرکز بر روی بیمارستان ها باشد.
 وی افزود: با تغییر رویکرد، تمرکز زدایی و تبدیل بیمارستان ها به یک واحد مستقل، می توان شاهد این امر باشیم که مشکلات بیمارستان، در همان بیمارستان مرتفع شود و معاونت توسعه نظارت بیشتری بر روی عملکرد بیمارستان ها داشته باشد.
سرپرست معاونت توسعه، منابع و برنامه ریزی دانشگاه با بیان اینکه رویکرد جدید تمرکز زدایی ما یک رویکرد حمایتی است، گفت: با درک صحیح و درست ساختار‌ها می توان فرایند های غیر سامانه‌ای پیشین را اصلاح کرد و شاهد بهبود عملکردی و افزایش شاخص ها بود.
در خاتمه ، دکترنجم اله طایفه، مدیر منابع انسانی دانشگاه نیز با اشاره به برنامه های این مدیریت در خصوص دیتا سازی منابع انسانی ،گفت: با همکاری متقابل و با ارسال دقیق آمارها از سوی مراکز آموزشی و درمانی ، این برنامه ها جامه عمل به خود گرفته  و کمک شایانی به ارتقاء کل سیستم دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواهد کرد.