احمد وحیدی وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که آیا این تعداد مهاجرین افغانستانی ممکن است چالش امنیتی برای کشور ایجاد کند؟ گفت: نه البته در هر جمیعتی ممکن است مشکلات امنیتی وجود داشته باشد اما به طور عمومی دستگاه های اطلاعاتی  چنین گزارشی  به ما نداده اند و اگر گزارشی باشد رسیدگی و […]

احمد وحیدی وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که آیا این تعداد مهاجرین افغانستانی ممکن است چالش امنیتی برای کشور ایجاد کند؟ گفت: نه البته در هر جمیعتی ممکن است مشکلات امنیتی وجود داشته باشد اما به طور عمومی دستگاه های اطلاعاتی  چنین گزارشی  به ما نداده اند و اگر گزارشی باشد رسیدگی و برخورد خواهد شد.
رشتکده،   وزیر کشور با اشاره به حضور بیش از ۵ میلیون مهاجر افغانستانی در ایران، گفت: این مهاجرین چالش امنیتی برای ایران ندارند.احمد وحیدی درباره تعداد مهاجرین افغانستانی در ایران و چگونگی نظارت و ساماندهی آنها، اظهار کرد: آمار را نمی توانیم دقیق بگوییم، ولی برآوردها درباره تعداد مهاجرین افغانستانی در ایران بیش از ۵ میلیون نفر است.

وی ادامه داد: دستگاه های امنیتی کنترل ها و نظارت های خاص خود را دارند  ولی ساماندهی مهاجرین به نظارت بیشتری نیاز دارد و امیدواریم سازمان ملی مهاجرت که پیشنهاد داده ایم در مجلس تصویب شود چون ما به ساختار قوی تری نیاز داریم.

وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که آیا این تعداد مهاجرین افغانستانی ممکن است چالش امنیتی برای کشور ایجاد کند؟ گفت: نه البته در هر جمیعتی ممکن است مشکلات امنیتی وجود داشته باشد اما به طور عمومی دستگاه های اطلاعاتی  چنین گزارشی  به ما نداده اند و اگر گزارشی باشد رسیدگی و برخورد خواهد شد.