بنا به ادعای این خبرگزاری این کارگر در ستاد یکی از رقبای این نماینده فعالیت کرده و حالا بعد از انتخابات،  این فرد  به نظافتِ کارخانه می‌پردازد.

اختصاصی رشتکده: سایت ایلنا در گزارشی درباره نماینده فعلی رودبار  ادعا کرده  است« کارگری که سال‌ها در یک شغل سخت و زیان‌آور کارخانه سیمان خزر لوشان  کار کرده و به دلیلِ مواجهه‌ی هر روزه با ریزگردهای سیمان، از بیماری‌های تنفسی – ریوی در امان نمانده، حالا چون نماینده‌ی مجلس می‌خواهد تسویه حساب کند، سابقه‌ی ۱۲ساله و تمام هزینه‌های جسمی و روحیِ مربوط به کارش نادیده گرفته می‌شود و از یک کارگر مهندس به یک کارگر ساده‌ی خدماتی تبدیل می‌شود.»

بنا به ادعای این خبرگزاری این کارگر در ستاد یکی از رقبای این نماینده فعالیت کرده و حالا بعد از انتخابات،  این فرد  به نظافتِ کارخانه می‌پردازد. کارفرما این تسویه حساب شخصی را تکذیب کرده است و  منکر تنزل رتبه‌ی این کارگر فنیِ بخش تولید خط آسیاب شده است.

بدون شک نماینده هم این اقدام را تکذیب می‌کند. اما شواهد نشان می‌دهد که این اتفاق بعد از انتخابات افتاده است.

سطح نماینده باید خیلی بالاتر از این باشد که کار را برای کارگران نیز سخت کند. در گذشته نیز چنین اتفاقاتی برای برخی دیگر افتاده است که همراه با برخی نمایندگان استان از عرش به فرش افتاده‌اند و بالعکس! این نشان می‌دهد روال کار در کشور مبتنی بر توصیه و دخالتهاست و نه شایسته سالاری! انتظار می‌رود نماینده وزیر و مدیر عوض کند و نه کارگر کارخانه! در مورد نماینده فعلی رودبار شواهد نشان می‌دهد که تاثیر چندانی در امور کشوری ندارد که به اصطلاح در مورد مسائل مهم کشوری حرفی از او باشد. این که در امور مدیریت شهرستان نقش داشته باشد چندان عجیب نیست، ولی این که در امورات ریز نیز دخالت کند جای تعجب دارد.

  • نویسنده : رشتکده
  • منبع خبر : رشتکده