سامانه ثبت نام‌ و فراخوان فعالان حوزه طب سنتی ایرانی از سوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی اعلام شد. رشتکده،  به اطلاع کلیه فعالان تجربی که فاقد مدرک رسمی معتبر در حوزه طب سنتی ایرانی بوده و دارای سوابق  و تجارب فعالیت در این حوزه به مدت بیش از ۲۰ سال هستند می رساند، در […]

سامانه ثبت نام‌ و فراخوان فعالان حوزه طب سنتی ایرانی از سوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی اعلام شد.

رشتکده،  به اطلاع کلیه فعالان تجربی که فاقد مدرک رسمی معتبر در حوزه طب سنتی ایرانی بوده و دارای سوابق  و تجارب فعالیت در این حوزه به مدت بیش از ۲۰ سال هستند می رساند، در راستای سالم سازی و ساماندهی فعالیتهای طب سنتی ایرانی و شناسایی و ارزیابی فعالان تجربی در سطح استان گیلان که متقاضی و علاقمند به شرکت در ارزیابی و سنجش صلاحیت فعالیت در این حوزه هستند، سامانه ثبت نام‌ و فراخوان فعالان حوزه طب سنتی ایرانی از سوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی اعلام شد.

لازم به  ذکر است: فعالان این حوزه می توانند از طریق درگاه اینترنتی https://pm.behdasht.gov.ir/tebeirani از تاریخ ۱۰ تیر لغایت سی و یکم شهریور ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام در سامانه و بارگذاری مدارک و مستندات اقدام نمایند.

گفتنی‌است : پس از مهلت مذکور بررسی مدارک و مستندات و در صورت لزوم آزمون کتبی و شفاهی جهت سطح بندی و نوع مداخله در این حوزه در کمیته دانشگاهی کلان منطقه شمال کشور صورت گرفته و نتایج آن به سمع و نظر متقاضیان خواهد رسید.