نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های رشت وخمام خاطرنشان کرد:انتخابات سال جاری فصای سرد و ساکتی را نشان می دهد که عوامل مختلف در این سردی انتخابات تاثیرگذار است.

جارستان: به نقل از لیجار، مصطفی بلورچی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های رشت و خمام در نشست خبری با رسانه های گروهی استان اظهار کرد:عمق بی اعتمادی در جامعه امروز بیش از چیزی است که قابل تصور باشد.

وی افزود:متاسفانه فضای انتخابات نسبت به ادوار گذشته سرد می باشد که این نشان دهنده بی اعتمادی مردم است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های رشت وخمام خاطرنشان کرد:انتخابات سال جاری فصای سرد و ساکتی را نشان می دهد که عوامل مختلف در این سردی انتخابات تاثیرگذار است.

بلورچی در خصوص عوامل سردی انتخابات سال جاری تصریح کرد:مهمترین عامل سردی انتخابات ، بی اعتمادی توسعه یافته مردم در حوزه های مختلف است ، شعارهای زیادی در این سال ها داده شده و هر کسی که کاندیدا بوده با شعار متفاوت و جدید اما رویا گونه و غیر قابل اجرا به میدان آمده است.

وی با بیان اینکه همچنان فضا ، فضای شعاری است و قالب شعارها در راستای تغییر و تحول می باشد ، تصریح کرد:تغییرات گام به گام از خواسته های مردم است و برای حفظ ایران اسلامی ، قرار گرفتن در مسیر تغییر باید مورد توجه قرار گیرد.

بلورچی با تاکید بر اینکه چیزی برای کشور مهم تر از داشتن پشتوانه مردمی نمی باشد، اذعان کرد:سیاستمداران بدون پشتوانه مردمی نمی توانند کاری کنند.

وی گفت:انقلاب اسلامی ایران تصویر واضح از حضور مردم و تاثیر جدی از حضور مردم بوده است بدین جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک ضرورت است.

بلورچی ضمن انتقاد از سیاستمداران خاطرنشان کرد: من خودم را سیاسی نمی‌دانم، اغلب سیاستمداران بازیگران خوبی هستند و می توانند تصویر ساختگی از خود نشان دهند ، سیاستمداران در حفاظت از نقاب های خودشان توانمند هستند و تصویر ساختگی از خود در برابر مردم عرضه می کنند‌.

وی گفت: با افزایش و متعدد بودن رسانه ها و فضای مجازی نقاب ها خواهد افتاد و مردم چهره واقعی بسیاری از سیاستمداران را خواهند دید.

وی خواستار ایجاد فضایی برای ورود جوانان به عرصه های مدیریتی ، اعتماد و واگذاری مسوولیت ها به جوانان شد و گفت: برای حفظ کشور و رفع مشکلات کنونی حضور جوانان در عرصه های مختلف ضرورت دارد و مسوولان و مدیران کنونی با ترک صندلی ها اجازه دهند کشور در ریل توسعه و مسیر تغییرات گام به گام قرار گیرد.

وی خواست قلبی خود را تحول برای شهر رشت و استان عنوان کرد و افزود:امروز ضرورت دارد سرعت حرکت جوانان برای رسیدن به تحول را تسریع بخشیم.

بلورچی خاطرنشان کرد: درصورت تحقق برنامه های توسعه پایین و استان عقب افتاده است و این نشان دهنده عدم برنامه محوری مدیران است.

وی گفت:دلیل اینکه افراد در هر انتخاباتی وارد سیاست می شوند این است که چه کارهای ساده ای را می شد انجام داد که تاکنون انجام نشده است.

بلورچی گفت:امید است مسوولان با رها کردن میزها اجازه تغییر و رفع مشکلات را به نسل جوان بدهند.

لازم به ذکر است بلورچی در پایان به سوالات متعدد خبرنگاران پاسخ داد.

  • نویسنده : رشتکده
  • منبع خبر : پایگاه خبری لیجار