جبار کوچکی نژاد در گفتگو با پایگاه خبری راه مردم انلاین ؛ به بارش نزولات جوی (برف) در طی دو روز اخیر بیان کرد : بارش برف به عنوان یکی از نعمات الهی ، باعث خوشحالی مردم میشود و باید با مدیریت صحیح از آن بهره کافی را برد. رشتکده،  وی با اشاره به بارش […]

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با پایگاه خبری راه مردم انلاین ؛ به بارش نزولات جوی (برف) در طی دو روز اخیر بیان کرد : بارش برف به عنوان یکی از نعمات الهی ، باعث خوشحالی مردم میشود و باید با مدیریت صحیح از آن بهره کافی را برد.

رشتکده،  وی با اشاره به بارش اندک برف در شهرستان رشت خاطر نشان کرد : برف در دو نقطه مهم که محل تردد ماشین آلات سنگین و کامیون بوده بیشترین بارش را داشته است.

نماینده فعلی مردم رشت و خمام از بازدید شبانه خود در مناطق کوچصفهان و سنگر گفت و اذعان داشت : متاسفانه بروز مشکلات متعدد در این بارش بسیارکم ؛ حکایت از ضعف مدیریتی استان را دارد و این مایه شرمندگی ما نمایندگان مردم و مسئولان است.
جبار کوچکی نژاد ضمن گلایه شدید از وزیر نیرو و وزیر کشور تصریح کرد: هفته آینده با بازگشایی و حضور در مجلس شورای اسلامی به این دو وزیر تذاکرات جدی را خواهم داد ، لذا با توجه به آسیب وارده به مردم برخی از روستاهای سنگر و کوچصفهان ناشی از قطعی برق و بسته شدن جاده ها شایسته است تا مسئولان از مردم عذرخواهی نمایند.

وی ضمن عذر خواهی از مردم سنگر، قاضیان، امامزاده هاشم ، سراوان و دیگر بخش ها و روستاها تاکید کرد : غافلگیر شدن مسئولین در پی بارش برف با این حجم کم هیچگونه توجیهی ندارد.

نماینده مردم رشت با تاکید بر لزوم بسیج امکانات بخش خصوصی و دولتی در پی وقوع حوادث غیرمترقبه یادآور شد: متاسفانه با بی تدبیری برخی از مسئولین دستگاه هایی که متعلق به ستاد بحران بوده و تمامی بخش های خصوصی و دولتی در پی وقوع حوادث باید در خدمت ستاد بحران قرار گیرند ، متاسفانه عده ای با استفاده از این اقدام بدنبال فضاسازی انتخاباتی بودند و پشت لودر نشستند و با گشت زنی در خیابان‌ها به امر تبلیغات پرداخته اند و این یک کار خلاف قانون و خلاف اخلاق انتخاباتی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تذکر به دستگاه‌های اجرایی در راستای مقابله با رفتارهای عوام فریبانه و غیراخلاقی در انتخابات تصریح کرد: این رفتار باعث آسیب به افکار مردم است و به جای اینگونه رفتارهای عوام فریبانه شایسته است تا ضمن ارائه گزارش کار اعتماد از دست رفته خود را جلب کنند و به طور حتم اگر کسی عملکرد مناسبی در طی سالیان گذشته داشته باشد آرای بالایی را به خود از سوی مردم اختصاص خواهد داد.