مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان به فردی که در اثر انفجار مواد محترقه در شهر حویق دچار سوختگی و آسیب شده بود، امدادرسانی کرد.

رشتکده: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛ جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ – سخنگوی اورژانس گیلان از انفجار مواد محترقه در شهر حویق، سوختگی یک نفر و امدادرسانی مرکز اورژانس گیلان به فرد حادثه دیده خبر داد.

مسعود جوبنه- سخنگوی اورژانس گیلان، گفت: این حادثه در ساعت ۱۷:۵۳ روز جمعه، ۴ اسفند در شهر حویق، از توابع شهرستان تالش روی داد که در اثر انفجار مواد محترقه، مرد جوان ۲۲ ساله، از نواحی چشم، صورت، گردن و دست ها دچار آسیب و سوختگی شده است.

وی در این خصوص افزود: با حضور به موقع همکاران اورژانس پایگاه حویق، مصدوم این حادثه با انجام اقدامات درمانی اولیه جهت ادامه درمان و دریافت خدمات درمانی بیشتر به بیمارستان شهید دکتر بهشتی آستارا، منتقل شد.
جوبنه در پایان افزود: از تمامی هموطنان عزیز خواهشمندیم با رعایت نکات ایمنی و عدم استفاده از مواد محترقه غیراستاندارد و خطرناک تعطیلات عید نوروز را به کام خود و خانواده‌های محترمشان تلخ نکرده و با شادی و سلامتی به پیشواز بهار طبیعت بروند.