معدن و تجارت استان گیلان، همزمان با آغاز هفته دولت با حضور استاندارگیلان و فرماندار رشت فاز دوم توسعه شرکت تولیدی صنعتی پادینه در شهر صنعتی رشت به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان صمت گیلان در حاشیه این افتتاح ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: جهش تولید در گیلان با راه اندازی ۲۳ طرح صنعتی همزمان با هفته دولت در شهرستان های مختلف گیلان بتدریج افتتاح و آغاز بکار خواهند نمود.
دکتر دلق پوش از سرمایه گذاری بیش از ۸۴۸ میلیارد تومانی در پروژه های صنعتی هفته دولت خبر داد و گفت: میزان اشتغال مستقیم ایجاد شده در این واحدهای صنعتی قریب به یک هزار ۱۶۸ نفر خواهد بود.
وی افزود: طرح های صنعتی هفته دولت برای تولید انواع تراکتور، شمش فولادی، بتن آماده، دستکش نخی روکش دار، انواع کارتن، ماسک بهداشتی، پالت، مصنوعات پلاستیکی، فیلتر تصفیه آب، اوراق فشرده چوبی، صفحات گچی آماده و فرش دستباف و… فعالیت خود را رسماً آغاز خواهند نمود.
این مسئول افتتاح امروز شرکت پادینه را که یکی از واحدهای مجموعه گروه صنعتی فومن شیمی هست بسیار حائز اهمیت شمرد و گفت: تحولات صنعتی، تاثیری زیادی در رشد اقتصادی استان و کشور دارد و دولت نیز قطعاً از پرداخت تسهیلات به اینگونه واحدها حمایت می کند.
وی خاطر نشان کرد: شرکت تولیدی صنعتی پادینه یکی از واحدهای صنعتی موفق استان است که با هدف طراحی و ساخت انواع تیوپ بسته بندی پلاستیکی، درپوش اسپری ضدعفونی کننده ها، فنر پیچشی، پمپ دستی اسپری در حال فعالیت است.
دکتر دلق پوش خاطرنشان کرد: استان گیلان ظرفیت های ارزشمندی در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد که یکی از مهمترین آنها، ظرفیت صنعتی است که خود یکی از مولفه های تاثیرگذار در اشتغالزایی استان بشمار می رود، لذا همه مسئولین باید رویکرد مناسبی در ارتباط با توسعه صنعتی داشته باشند تا به صورت عملی اهداف شعار “جهش تولید” تحقق یابد.