نشست شهردار رشت و معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با موضوع جذب اعتبارات بازآفرینی شهرداری رشت و استفاده از ظرفیت شرکت بازآفرینی در راستای اجرای پروژه‌های شهری در محدوده بافت فرسوده و تاریخی و تامین سهمیه قیر برگزار شد.   رشتکده،  به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور […]

نشست شهردار رشت و معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با موضوع جذب اعتبارات بازآفرینی شهرداری رشت و استفاده از ظرفیت شرکت بازآفرینی در راستای اجرای پروژه‌های شهری در محدوده بافت فرسوده و تاریخی و تامین سهمیه قیر برگزار شد.
 
رشتکده،  به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی شهردار رشت با محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران دیدار و در خصوص پاره‌ای از موضوعات شهری گفت‌وگو کرد.
 
‌جذب اعتبارات بازآفرینی شهرداری رشت و استفاده از ظرفیت شرکت بازآفرینی در راستای اجرای پروژه‌های شهری در محدوده بافت فرسوده و تاریخی و محدوده اسکان غیررسمی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
گفتنی است در این دیدار سید امیر حسین علوی شهردار رشت ضمن ارائه گزارشی از وضعیت محلات هدف بازآفرینی شهر رشت، تخصیص منابع و اعتبار برای رفع معضلات این مناطق و همچنین تامین قیر برای آسفالت محدوده باز آفرینی شهری را از معاون وزیر درخواست کرد.