حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان در حالی رخ داده است که پیش از این در جریان حادثه هشتم مهرماه سال گذشته نیز به این کلانتری حمله شده بود. رشتکده،  صبح امروز کلانتری ۱۶ شهر زاهدان در حالی شاهد تکرار حمله مسلحانه بود که همچنان صدای تیراندازی در این محدوده شنیده می‌شود و درگیری تداوم دارد. […]

حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان در حالی رخ داده است که پیش از این در جریان حادثه هشتم مهرماه سال گذشته نیز به این کلانتری حمله شده بود.

رشتکده،  صبح امروز کلانتری ۱۶ شهر زاهدان در حالی شاهد تکرار حمله مسلحانه بود که همچنان صدای تیراندازی در این محدوده شنیده می‌شود و درگیری تداوم دارد.

 مطابق اطلاعات میدانی حوالی ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه صبح امروز حمله تروریستی صورت گرفته و توسط تعدادی از افراد مسلح ناشناس درگیری آغاز شده است.

در ابتدای وقوع حادثه صدای دو انفجار در منطقه شنیده شده و پس از آن صدای رگبار و تیراندازی در این محدوده شنیده می‌شود.

برخی خیابان‌های منطقه در محدوده کلانتری ۱۶ از جمله آزادگان، مدنی، محدوده خیابان رازی، خیابان مهر و توحید توسط نیروهای انتظامی و امنیتی مسدود شده و به کسی اجازه تردد داده نمی‌شود.

منطقه تحت محاصره نیروهای انتظامی قرار دارد.

بنابراین گزارش، کلانتری ۱۶ زاهدان روز جمعه هشتم مهر ۱۴۰۱ نیز در جریان حوادث سال گذشته مورد حمله قرار گرفته بود.

مهدی شمس آبادی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: در درگیری مسلحانه صبح امروز شنبه به کلانتری ۱۶ زاهدان، تا کنون یک از مأموران نیروی انتظامی به شهادت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: صبح امروز تعدادی از افراد مسلح به یکی از کلانتری‌های شهرستان زاهدان حمله کردند که هنوز این درگیری ادامه دارد.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این درگیری تا کنون شهادت یک نفر از نیروها قطعی شده است.