رشتکده،   یازدهم آذر ماه مصادف با سالروز شهادت بزرگ مردی است که در دوران حیات پُر افتخارش در مقابل تفکرات مسموم متجاوزین که قصد تعرض به خاک و مال و ناموس ایران را داشتند ، ندای حق طلبی و استکبار ستیزی سر داد و در این راه همچون امام شهیدش ابا عبدالله الحسین ( ع) […]

رشتکده،   یازدهم آذر ماه مصادف با سالروز شهادت بزرگ مردی است که در دوران حیات پُر افتخارش در مقابل تفکرات مسموم متجاوزین که قصد تعرض به خاک و مال و ناموس ایران را داشتند ، ندای حق طلبی و استکبار ستیزی سر داد و در این راه همچون امام شهیدش ابا عبدالله الحسین ( ع) سر از بدنش جدا شد و به فیض عظیم شهادت نائل آمد .
  سردار شهید میرزا کوچک خان جنگلی که تا ابد رشادت ها و دلاوری هایش در کوتاه کردن دست مستکبرین چپاولگر از این آب و خاک بر تارک تاریخ پُر افتخار گیل و دیلم خواهد درخشید ، مبارزی خستگی ناپذیر بود که در برهه ای حساس از تاریخ با تشکیل نهضت جنگل در برابر ستم و متجاوزین ایستادگی کرد.
باید بپذیریم که در معرفی این آزاد مرد استکبار ستیز ، آن گونه که شایسته بود عمل نشده است و نام و یاد میرزا هم طراز رشادت هایش به سراسر ایران و جهان معرفی نگردیده است.
باید با همتی مضاعف نسبت به معرفی اهداف بزرگ نهضت جنگل و رشادت های سردار شهید میرزا کوچک خان جنگلی کوشش نمود و این سردار بزرگ استکبار ستیز را به جهانیان معرفی کرد.