در دیدار اعضای شورای اسلامی با جمعی از مدیران بانک تجارت استان گیلان به مباحثی از جمله ارائه خدمات بانکی بهتر به شهروندان با هدف ایجاد رفاه بیشتر تاکید شد. رشتکده،  به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با جمعی […]

در دیدار اعضای شورای اسلامی با جمعی از مدیران بانک تجارت استان گیلان به مباحثی از جمله ارائه خدمات بانکی بهتر به شهروندان با هدف ایجاد رفاه بیشتر تاکید شد.
رشتکده،  به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با جمعی از مدیران بانک تجارت که ظهر امروز در ساختمان شورای رشت برگزار شد، با اشاره به اینکه همه ساله بودجه ای را تحت عنوان وام در بودجه شهرداری می بینیم اظهار کرد: ما تمایل داریم خدمات بهتری به شهر و شهروندان با هدف ایجاد رفاه بیشتر ارائه کنیم و در این راستا هر بانکی که بتواند بستر خدمات بهتری را در قالب تسهیلات و… برای شهر و شهروندان فراهم کند برای ما مد نظر است .
وی با بیان اینکه شهرداری رشت در حال حاضر به دنبال تغییر بانک نیست افزود: چنانچه پیشنهاد ویژه ای در نحوه پرداخت تسهیلات برای پروژه های عمرانی شهر،  پرسنل شهرداری و شهروندان مطرح شود   استقبال می کنیم اما در شرایط برابر یقینا تداوم همکاری با بانک عامل فعلی برای ما در اولویت است.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه چنانچه پیشنهاد بهتری ارائه شود پذیرا هستیم بیان کرد : در غیر این صورت ترجیح داده می شود با مجموعه ای که با آن مشغول فعالیت هستیم ادامه همکاری دهیم .
کارگرنیا با اشاره به اینکه شهرداری رشت ماهیانه ۱۵۴ میلیارد تومان پرداخت‌های جاری است افزود: یقینا این گردش حساب و تراکنش مالی برای هر بانکی که با شهرداری فعالیت داشته باشد بسیار خوب و مورد توجه است و برای ما پیشنهاد بهتر با هدف ارائه خدمات نوین تر به شهر و شهروندان قابل پذیرش است.