نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: انتطار می رود پیش از فرا رسیدن ایام عید نوروز به وضعیت سیما و منظر رشت توجه بیشتری معطوف شود و توجه به سیما و منظر شهری موجب رضایتمندی شهروندان و نشاط و طراوات در سطح شهر می شود. رشتکده،    به گزارش روابط عمومی و امور بین […]

نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: انتطار می رود پیش از فرا رسیدن ایام عید نوروز به وضعیت سیما و منظر رشت توجه بیشتری معطوف شود و توجه به سیما و منظر شهری موجب رضایتمندی شهروندان و نشاط و طراوات در سطح شهر می شود.
رشتکده،    به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت هادی رمضانی که ظهر امروز در غیاب رئیس شورا مدیریت یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورا را در ساختمان جلسات شورای رشت بر عهده داشت ، با تسلیت پیشاپیش شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: در دورانی که دشمنان اسلام و انقلاب برای دست پیدا کردن به اهداف پلید خود برای‌ زنان نجیب ایران اسلامی توطئه های آشکار و پنهان رقم زده اند ، توجه به سیره عملی و رفتاری حضرت زهرا (س) بانوان ایران اسلامی را مصون نگه می دارد.
  وی به گلایه های مطرح شده پیرامون وضعیت سیما و منظر رشت افزود: زمانی که شهردار رشت فعالیتش را آغاز کرد به شهردار رشت گفتم که یقینا توجه به سیما و منظر شهری موجب رضایتمندی شهروندان و نشاط و طراوات در سطح شهر می شود.
  رمضانی با تاکید به اینکه نباید زیباسازی شهری را به روزهای پایانی سال موکول کنیم افزود: با توجه به اینکه حدود چند ماه به پایان سال زمان باقی مانده است انتظار داریم با رنگ آمیزی، نورپردازی و اقدامات این چنینی سیما و منظر شهری را زیبایی ببخشیم.
  نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با مخاطب قرار دادن روسای کمیسیون های تخصصی شورای رشت تصریح کرد : از کمیسیون های مربوطه تقاضا دارم نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و چنین اقداماتی فقط به ایام خاصی از جمله ایام نوروز موکول نشود و در آن ایام از سال به واسطه حجم کاری ، ممکن است مباحث مغفول بماند.