دکتر حاج محمدی در بخش پایانی سخنانش در لایو اینستاگرامی به مناسبت "روزخبرنگار" گفت: شهرداری تشکیلات بزرگی است که دو هزار نفر در شهرداری و دو هزار نفر به صورت پیمانکاری با شهرداری کار می کنند. از دو هزار پرسنل شهرداری حدود ۵۰۰ نفر قراردادی هستند که پرداخت حقوق این تعداد نیرو، کار دشواری است.

در استان / دکتر ناصر حاج محمدی در این رابطه توضیح داد: امسال ما حتی یک ماه در پرداخت حقوق پرسنل تأخیر نداشته ایم اما نکته ای که هست ارتباطات برخی از نیروها است که بعضی ها چون قراردادی هستند نمی توانند پست مسئولیتی بگیرند اما رایزنی هایی می شود که شایسته نیست. در مجموع از نیروهای شهرداری رشت راضی هستم. هر چند هستند افرادی که به ارتباطات خود دل بسته اند که به یقین این موضوع چندان خوشایند نیست. نیروها نباید به سبب ارتباطاتی که دارند، متوقع باشند. من راضی نیستم که وارد اینگونه ارتباطات شوم.

شهردار رشت در پایان سخنانش از همکاری های موثر و مفید دکتر نوبخت تشکر کرد و گفت: سال گذشته ایشان ۹۱ میلیارد تومان برای پروژه های مدیریت پسماند اعتبار گذاشتند و امیدوارم امسال نیز با ما در این زمینه همکاری کنند و همچنین برای اجرای تراموا که هم اکنون منتظر تصویب شورای عالی ترافیک کشور است، دست ما را بگیرند. مساله ی دیگر این است که شهرداری از دستگاه های اجرایی مطالباتی دارد که امیدواریم جناب آقای نوبخت در دریافت این مبالغ یاریگر ما باشند.