کیوان میرزایی نامزد حوزه انتخابیه شهرستان های رشت و خمام با اشاره به برنامه‌های خود از بی توجهی به حوزه علم و دانش در عرصه مدیریتی کشور گیلان انتقاد کرد و گفت: این مدیران در سطح اکابر سواد دارند.

اختصاصی رشتکده: کیوان میرزایی  در نشست خبری با رسانه های گروهی استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ابراز داشت: خود من یک فرد رسانه‌ای هستم و هفته نامه دیار بهجت را در فومن منتشر کردم و همچنین ریاست کانون خبرنگاران شهرستان فومن بودم.

وی در تشریح سوابق خود نیز گفت: من متولد سال ۴۶ هستم که سال ۶۶ جذب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شدم و در سال ۶۷ در رشته متالوژی و مواد دانشگاه علم و صنعت پذیرفته شدم و در ستاد کل سپاه مشغول بکار شدم . تا سال ۷۴ در ستاد کل سپاه پاسداران فعالیت داشتم و پس از آن در بخش های مختلف نظیر مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری ،مرکز پژوهش‌های مجلس ،شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم و …حضور داشتم.
وی افزود : من سال  ۸۹  به عضویت هیات علمی دانشگاه پیام نور درآمدم و در سال ۹۰  به  گیلان بازگشتم  معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور در رشت ، ریاست سازمان بسیج اساتید استان گیلان ، مدیر کل امور اداری سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کل کشور ، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی سازمان پیام نور کل کشور از جمله سوابق من است. همچنین به عنوان پژوهشگر برتر استان گیلان ،تألیف کتاب و ۱۱۱ مقاله علمی و پژوهشی را در کارنامه خودم دارم.

این مدرس دانشگاه  با اشاره به این که  امروزه دنیا با سرعت فوق العاده به پیش می رود خاطرنشان کرد: همان طور که در عرصه موشک حرف اول را می‌زنیم باید در عرصه مدیریتی و اقتصادی نیز به جلو برویم.  ایران در تکنولوژی پهباد ، موشک ، نانوتکنولوژی و بیوشیمی و پزشکی رتبه ها و جایگاه بالایی در دنیا دارد و در حوزه امنیتی و جنگ نیز با طراحی و مشاوره دشمنان را از پای در می آورد. اما  متاسفانه در حوزه مدیریتی فرسنگ ها با این فضا فاصله وجود دارد و حلقه ناکارآمدی بین برخی از نمایندگان مجلس و مدیران ایجاد شده است. متاسفانه سطح این مدیریت در سطح اکابر است، هرچند ادعا می‌کنند که دکتر هستند.

این کاندیدای انتخابات در بخش دیگری از سخنان خود گفت : استان گیلان با وجود  بهترین مواهب خدادادی و موقعیت جغرافیایی از قافله رشد عقب مانده ، کسی به فکر ایجاد و گسترش کریدور شمال به جنوب نیست تا با ایجاد این کریدور گیلان تبدیل به یک قطب بزرگ اقتصادی و تجاری در کشور شود. وی افزود:  اشتغال در گیلان بزرگترین دغدغه مردم است و تاکنون آنگونه که باید از ظرفیت های بالقوه برای اشتغالزایی بهره گیری نشده است.

وی با اشاره به اینکه یک فرد علمی و دانشگاهی است تاکید کرد: بسیاری از مشکلات کشور به دلیل بی توجهی در حوزه دانش و مدیریت است و متاسفانه این مقوله موجب عدم رشد و توسعه در برخی حوزه ها شده است .

این کاندیدای انتخابات با اشاره به عملکرد نمایندگان فعلی رشت نیز گفت: اگر عملکردشان خوب بود پا به این عرصه نمی‌گذاشتم. معتقدم فرصت های زیادی در حال از دست دادن است.

کیوان میرزایی در این نشست با دعوت مردم برای مشارکت در انتخابات گفت: تنها  نظام جمهوری اسلامی ، ولایت و مردم خط قرمز بنده هستند و معتقدم همه افراد قابل نقد هستندو  خدمت به مردم مهم است .

 

  • نویسنده : رشتکده
  • منبع خبر : رشتکده